Isnin, 14 Julai 2014

Shake n Take

Teks : Munirah Abdul Hamid

Shake n Take

Assalamualaikum kepada semua. Hari ni sudah 15 hari berpuasa. Cepat sungguh masa berlalu tanpa disedari. Minggu lepas Shake n Take saya yang dibeli secara dalam talian dah sampai.  Baru hari ni baru berkesempatan nak gunakannya. Teringin pula nak rasa jus buah naga. Apalagi balik kerja tadi singgah pasar malam beli buah naga.

Tujuan saya membeli Shake n Take ini untuk menggalakkan pengambilan buah-buahan dalam diet keluarga saya. Tak payahlah pengisar yang ada digunakan untuk mengisar cili dan buah-buahan. Bukan apa pernah terkena jus limau ada rasa pedas cili. Ni gara-gara cuci pengisar kurang bersihlah... Lagipun saya selalu membuat air jus peria katak dicampur epal hijau buat cik abang bagi mengawal penyakit kencing manisnya.

Memang terbaiklah Shake n Take ni. Mata pisaunya yang tajam dapat mengisar ais dalam masa yang singkat sahaja. Hasil kisaran sangat halus tak perlu ditapis. Dan yang terbaik jagnya boleh diminum terus kerana ianya bersaiz botol minuman sukan dan penutupnya mempunyai tempat untuk menyedut air. Sangat berbaloi dengan nilai wang yang dilabur.

Sesiapa yang berminat untuk mendapatkannya boleh layari www.lazada.com. Akhir kata selamat berbuka puasa dan jumpa lagi....








Tiada ulasan:

Catat Ulasan